Munka

Alapítványunknak van egy olyan szolgáltatása, ami segít munkát találni:

  • Ezt a szolgáltatást Támogatott Foglalkoztatásnak hívjuk.
  • Először beszélgetünk Veled, megismerünk.
  • Közösen eldöntjük, milyen munkát keressünk Neked.
  • Utána segítünk Neked felkészülni a munkavégzésre.
  • Ezután keresünk Neked munkahelyet.
  • A munkahelyen az első napokban Veled leszünk és segítünk.
  • Az elhelyezkedés után is segítünk, ha szükséged van rá.

 

IO2B9229

 

Ügyfeleink, akiknek segítettünk munkát találni, ezt mondták:

„Csomó boltban (32 élelmiszerüzletben) voltam, sehol sem vettek föl. Ajánlotta az Alapítványt egy szomszéd. Reméltem, hogy találunk olyan munkahelyet, ahol meg tudom állni a helyemet, nem néznek le, nem közösítenek ki.”

„Nyitottabb lettem az emberekhez a munkahely és a klub miatt. Jobb viszonyom lett mindenkivel, családdal, barátokkal, de foleg a családdal. A család és a barátok is örülnek, hogy nem elkeseredetten látnak, mióta dolgozom. 
Nagyon jó munkahelyem van, emberek között vagyok minden nap, nem egy bezárt állapotban. És vettem egy TV-t a fizetésembol.”

„Teljes mértékben megvalósultak az elvárásaim, találtak egy jó munkahelyet nekem. Nagyon jó hatással van a munka az életemre, keresetet kapok, dolgozó ember vagyok. Meg tudom állni a helyem a világban. Szüleim nagyon örülnek ennek a változásnak, nem igazán kellett átszervezni az életünket emiatt. Célom, hogy ott dolgozzak, ahol jelenleg dolgozom, és célom, hogy elégedettek legyenek velem.”