Képzés

Munkára felkészítő képzés

Már befejezted az iskolát? Hosszú ideje otthon vagy? Régóta szeretnél dolgozni? Nem tudod, hol dolgozhatsz?
A munkára felkészítő képzés segíthet!

A program elméleti oktatásból és munkahelyi gyakorlatból áll.

Az elméleti oktatáson:

  • Csoportban tanulsz.
  • Megtudod mi vár rád, ha dolgozol.
  • Megtanulsz munkát keresni.
  • Megtanulod a munkahelyi szabályokat.
  • Megtanulod a munkahelyi viselkedést.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

A munkahelyi gyakorlaton:

  • Több munkahelyen, többféle munkát kipróbálhatsz.
  • Igazi munkahelyen tapasztalatot szerezhetsz.
  • Megtudod miben vagy ügyes.
  • Megtudod, mi megy neked nehezebben.
  • Megtanulod, hogyan kell egyedül dolgoznod.
  • Mindig lesz melletted kísérő, aki segít.

 

Ügyfeleink, akik részt vettek a programban, ezt mondták róla:

„Új embereket ismerhettem meg. Egyes munkakörökben milyen munkafolyamatokat lehet végezni.”

„Kedves voltak az ott dolgozók, a munkaadók is. Közösen dolgoztunk, a szünetekbe lehetett kapucsínót vagy forrócsokit inni stb.”

„Ha új munkahelyre megyek akkor helyt kell állnom. És itt megtanultam kisebb nagyobb sikerrel.”

„Mindig jó témák voltak, és élveztem őket, sokszor voltam jókedvű.”

„Bánom, hogy nem kezdtem el hamarabb, egy élmény volt, nagyon köszönök mindent.”

„Rengeteget tanultam a munkahelyi viselkedésnormákról, szabályokról, álláskeresési teendőkről.”

„Megtanultam, hogy mindig helyt kell állni azokért a feladatokért amit rám bíztak.”